the people looks like flowers at last
Publicerat den

Idag så har jag bara haft matte i skolan hela dagen. Vi hade nationella i Matematik idag och jag känner att det var rätt lätt så jag hoppas att det syns i mina resultat! Sedan så hade vi genomgång inför det andra nationella provet i matte som vi ska ha nästa torsdag, så vi fick sluta nästan två timmar tidigare idag, vilket är superhärligt i och med att vädret är underbart!
Direkt efter skolan så tog jag mig till stadsbiblioteket för att låna en massa Charles Bukowski-böcker, samt "Rapport från ett dödsblock" av Mumia Abu-Jamal som jag ska läsa för att komma igång med min stora SO-uppsats. Just nu, ska jag dock äta upp min "pilaf de orez" och sedan röra mig mot Västra Hamnen för att njuta av det fina vädret med mina tjejer.
Ikväll blir det träning och imorgon ska jag skugga i samhällsklassen på Spykens gymnasium!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?