decisions
Publicerat den

Att vakna vid 6-tiden och inte kunna somna om när man börjar 20 i 11 är inte det roligaste. Har typ inget att göra haha. Idag tänkte jag hur som helst meddela både er och mina lärare att jag har bestämt mig för att byta skola.
Har haft funderingar på det ett tag och i onsdags så var jag och skuggade foto/film-klassen på Bryggeriet och jag känner att jag vill byta dit. Det är en helt annan skola om man jämför med Petri. Nu säger jag inte att Petri är en dålig skola, för det är den inte. Den är bara inte för mig och jag tycker att det är viktigt att man går någonstans där man trivs och känner att det är kul att lära sig. Det är ändå 3 år av ens liv, och som ni säkert hört så ska gymnasieåren dessutom vara de 3 bästa åren i ens liv också. Därför måste det kännas rätt i hjärtat.
 



Tindra

Im proud of you darling. Man ska följa sitt hjärta always.



URL:


Nathalie B

Estet <3



URL: http://wolfshriek.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?