svar på kommentar
Publicerat den

läsare om hold my hand:
hej nicole.
jag har följt din blogg ett tag nu.
Och jag har hört att du va på någon stadium camp ?
skulle vilja åka dit nästa år.
men kan inte du skriva lite om hur det var där.
hur dagarna såg ut,
och vilka vänner du hade där ?
är det några av dina vänner som du saknar eller fortfarande har kontakt med ?
jätte tacksam för svar.

btw: din blogg är sjukt bra (y)
och du är jättegullig :)

Svar: Hejhej "läsare! :-D
Japp, jag var på Stadium Sportscamp förra året.
Hur det var? Oh, det var helt underbart! Minns känslan liksom när man hade klivit av tåget och fick åka med bussarna till stället själva campet är på, ihhh, pirret i magen och allt det där... Men när man kommer fram blir man bara så glad, det är så stort och så himla mycket folk. Dagarna bestod av träningar och mat, för det mesta. Annars så hängde man på AT (Activity Town), och underhöll sig själv på ett eller annat sätt, träffade folk osv osv. Man tränar runt 3-4 gånger om dagen om jag minns rätt, och sedan har man matcher eller om man då går på dans som jag gjorde så har man uppvisningar. Vilka vänner jag hade? De allra bästa, jag lovar! Haha, men jag gick som sagt på dans och i första början var det väl lite så att man precis lärt känna varandra och så, men jag tror att när vi hade varit där hälften av tiden, eller till och med mindre än det så blev alla som en värsta familj. Alla lånade kläder och smink från varandra, hjälpte med det ena och det andra, fixade nummer till de som inte vågade gå fram och fråga själva osv, så jäkla underbara! Dessutom hade jag ju de vänner jag åkt dit med fast alla de gick på fotbollen förutom Tintin, men man stötte på de andra då och då. Om det är några vänner därifrån jag saknar och fortfarande har kontakt med? JA, VERKLIGEN! Jag saknar ALLA från dansen otroligt mycket, även de från de andra grupperna jag blev vän med, och om jag fortfarande har kontakt med dem, ja, de flesta i alla fall, det var liksom att adda alla på facebook direkt när man kom hem!
Hoppas det räcker med detta svaret, haha.

Tack & tack :-D





Anonym

hur anmäler man sig dit ? :)



URL:


emma

vilken sport ska du dit på ?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?