svar på kommentar
Publicerat den

juliaaa § om videoinlägg - nicole och tintin:
vad heter tintins blogg ?

svar: tintintin.devote.se


Anonym om MILKSHAKE::
kan man få veta gästlösenet till din bdb så man kan få se bilderna ?

svar: Jag har ju gästlösenord för en orsak, att man inte ska se bilderna !


julia om last year..:
kan inte du lägga upp en vidoe när du festsminkar dej eller när du gör ngn frisyr ? : )
skulle vatt kul<3

svar: Jo, det kan fixas! :)


hejhej om JUST NU:
hejsan nicole
 
var kan man köpa billigt svart hår?:D

svar: Haha, jag har ingen aning! Bor du i Malmö så kan du alltid kolla Triangeln, den där affären mitt emot Teknik Magasinet eller vad det nu heter. Fast billigt vet jag inte om det är...


Anonym om "de kan titta nu, jag är beredd..":
Jag avråder dig från det där. Att du ens vågar lägga upp klipp där du sjunger. Gräsligt
 
svar: Jo, jag lägger upp det och det kommer komma fler videor på när jag sjunger.
Tycker du inte om hur jag sjunger så behöver du inte lyssna på det.
Tycker det är lite fegt av dig bara att skriva så och sedan inte ens skriva ditt namn.
Du får ju stå för vad du tycker!


sofia om videoinlägg - sminkning:
du sminkar dig riktigt fint (Y)
men vad hette den mascaran du tog först ??
kan du lägga in en bild på den ?:)<3333
KRAM

svar: Tackar! Maxfactor False Lash Effect heter den och ser ut såhär:






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?