svar på kommentar
Publicerat den

anna om i skolan:
vad heter hon som e på sista bilden med dig hon värkar skit söt har hon blogg eller har du nån bild på henne du kan lägga in där man ser henne bra:)?

svar: Hon heter Tindra och hon har en blogg, men hon minns inte vad den heter.
Men hon kanske skulle skaffa en ny, kan länka till den då :-)


Bild på Tindra.


Anonym
om svar på kommentar:
på ett annat gammalt inlägg stog det att du var 1.67 och nu är du bara 1.58..har du krympt ? (a)

svar:
Haha, här har vi någon som är uppmärksam! Men nu ska jag förklara lite..
Skolsystern hade mätt mig och sagt att jag var 164 så jag trodde ju på det, men direkt efter jag hade lagt ut det så var det jättemånga av mina vänner som sa att jag inte kan vara så lång.. Så ja, antingen hörde jag fel, eller så sa skolsystern fel eller mätte fel. Jag har ingen aning, men jag är i alla fall 158!

haha om lite whatever:
aha okej, vad har du på dina mackor då? ;D

svar: Det finns en massor man kan ha på sina mackor!
Mjukost, leverpastej, nutella.. Och liksom, jag kan äta smör också!
Men inte macka med bara smör, det klarar jag inte av!
Men jag brukar ha smör när jag äter räkmacka,
eller bre med smör först och sedan lägga på sylt över, det är faktiskt jättegott!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?