svar på kommentar
Publicerat den

Anonym om sisters:
hur gammal e din syster & bor hon själv ?? btw du e så vacker , du liknar megan fox :O

Svar: Min syster är 18 år gammal, och nej hon bor inte själv, hon bor med mamma, men min mamma reser väldigt mycket, så min syster är ofta alldeles själv hemma. Tack så hemskt mycket! Den komplimangen gjorde verkligen min dag! :-)


emelie om hit it!:
äger dina föräldrar malmö grill:)?

Svar: Nej, min farbror äger Malmö Grill!


Hanna om random pics:
Hej!

Jag har redan ställt denna frågan innan, men inte fått svar.
Undrar vart skinnjackan kommer ifrån som du hade på dig på plåtningen med din vän Tintin? Tycker att den är så himla fin! :)

Tack på förhand!

Svar: Jag har ingen aning om hur många gånger jag har svarat på sådana frågor, men det känns som ett miljontals gånger just nu.
Det är fortfarande Tintins kläder jag har på mig på bilderna så ta och fråga henne HÄR!


Klara Östman om godmorgon...:
HejHej Nicole Bica ! 
Jag är ett stort fan av din blogg och har fäljt den sen dens början. Nu kommer en frågebomb !
1. Kan du inte visa en bild när du var ett år, en bild när du var två år osv ?
2. Hur gammal var du när du började använda bh ?
3. Kan du inte börja videoblogga ?
4. Har du varit på Ullared ?
5. Kan du inte lägga till kategorin "ur min garderob" där du visar upp olika kläder ?
6. Vad änvänder du för finnmedel ?
7. Har du någon gång legat på sjukhus och isåfall varför ?
8. Kan du visa bilder på hur ditt rum ser ut ?
9. VAd är ett måste för dig i höst ( alltså nån kläder eller smycke )
10. Kan du inte lägga in fler bildbomber

Svar: Hejsan Klara Östman!
Hihi, vad glad jag blir av att höra det :-)
Här får du svar på dina frågor:

1. Har inte så gamla bilder på datorn just nu, men du kan få en bild från 2004 så länge:


2. Det var nog i 5:an, kanske slutet av 4:an, minns inte riktigt men någon gång då skulle jag tro.
3. Jo, jag gör ju det då och då, men du och alla andra bloggläsare  för den delen får höra av er och skriva vad ni vill att jag ska prata om och så!
4. Nej
5. Nja, kanske senare, det är inget tillfälligt i alla fall.
6. Brukar inte använda något finnmedel, brukar använda dag- och natt krämer och skölja av mitt ansikte både morgon och kväll. Brukar heller inte använda foundation så ofta, så min hy håller sig väl ren och fin antar jag.
7. Nej, det har jag inte.
8. Just nu är det väldigt rörigt i mitt rum i och med att jag rensar garderoben. Så det är kläder över allt, och jag ska ju flytta snart, så jag kan antingen ta när mitt rum är rent, eller när jag flyttat. Kanske både och?
9. Hmm, halsdukar är definitivt ett måste!
10. Kan jag säkert fixa!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?